24 Şubat 2014 Pazartesi

YVES ROCHER DENEYİMİM...

KULLANDIĞIM YVES ROCHER ÜRÜNLERİ :)

Yine bir marka, Yine kozmetik ve bakım ürünleri :) bu markayı hepiniz duymuşsunuzdur. "YVES ROCHER" zira bütün alışveriş merkezlerinde mağazası var. ben bu mağazaya bayılıyorum öncelikle ürünlerinin bitkisel içerikli olması ve uygun fiyatlarda satılması tercih sebeplerimden bir tanesi :)


 Bunlar benim kendi kullandığım Yves Rocher ürünleri hepsini tek tek anlatıcam ama yolunuz düşerse mağazasına bir uğrayın derim çok güzel ambalajı ve kokusu olan duş jelleri, kremler ve sabunlara ba-yı-lı-yo-rummmmm :)

   

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL: ürünü incelemek için
 tıklayınız.
Nemlendirici ve Ferahlatıcı
Yüz Temizleme Jeli
Cildinizi kurutmadan keyifle temizleyin!
Sabun içermeyen jel yapılı formülü ile ferah ve yumuşak bir temizlik sağlar. Su gibi hafif dokusu ve hoş kokusuyla kullanımı keyif verir. Cildinizi canlandırır ve nemlendirerek temizler.
Her sabah ve her akşam ıslak cildinize köpürterek uygulayıp, ardından durulayınız. 

Hergün sabah ve akşamları düzenli olarak kullandığım bir ürün bitmek üzere hatta :(( çok memnun kaldığım cildimi kurutmayan derinlemesine temizleyen ve nemlendiren bir ürün indirimdeyken almıştım 13-14 tl'ye denk gelmişti sanırım :) fiyatına göre çok çok iyi bir ürün.








YVES ROCHER SEBO SPECIFIC serisinden ultra mat parlamayı önleyici bakım kremi ve matlaştırıcı, arındırıcı tonik.



Arındırıcı Matlaştırıcı Tonik
Yağlı ciltleri nazikçe arındırır, gözenekleri sıkılaştırır!
Derinlemesine temizlik karma ve yağlı ciltlerin bakımında vazgeçilmez bir adımdır. Bu ferah losyon cildi matlaştırır, gözenekleri sıkılaştırır ve mükemmel bir şekilde arındırır. 
Her gün düzenli olarak temizleme jelinin ardından pamuk yardımıyla uygulamanız önerilir. Durulama gerektirmez.

Bu ürünü de her sabah ve akşam hydre vegetal jel ile yüzümü 
temizledikten sonra makyaj pamuğuna bir miktar dökerek yüzümü
temizliyorum inanılmaz bir ürün sürdüğüm andan itibaren cildim ferahlıyor ve nefes aldığını hissediyorum indirimden 17 tlye almıştım.

Ultra Mat Parlamaya Karşı Nemlendirici Krem

Yağlı ciltte gün boyu süren matlık!
Kaside Kökü içeren formülü sayesinde cilde gün boyu süren bir matlık kazandırır. Yağlı cildin günlük nem ihtiyacını giderirken, en sıcak günlerde bile parlamayı önler. 
Her gün düzenli olarak uygulanması önerilir.

bu kremide sebo specific ultra mat düzenli olarak her sabah ve akşam hydra vegatel jel ile yüzümü yıkayıp temizledikten sonra sebo specific arındırıcı ve matlaştırıcı tonik ile temizledikten sonra  avcumun içerisine biraz alıp avcuma sürdükten sonra tampon hareketlerle tamamen arınmış yüzüme uyguladım bir hafta gibi kısa bir süre sonra yüzümdeki kuruluklar tamamen yoktular ve cildim yumuşacık olmuştu gerçekten güzel bir ürün :) yanlış hatırlamıyorsam 23.80 tl ye almıştım indirimdeyken.

NOT: bu ürünleri her gün düzenli bir şekilde kullandım aynı zamanda günde 2.5 litre su içiyorum hangi marka hangi ürün kullanırsanız kullanın düzenli bir şekilde önerildiği gibi kullanmıyorsanız eğer iyi sonuçlar beklemeyin. ve tabiki su hem vücudumuz hem cildimiz hem sağlımız için çok önemlidir günde 2.5 litre suyunuzu mutlaka içiniz. :)



İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan

Hacimle salınan saçlar!
Bretagne'daki organik tarım sahalarımızda yetişen Organik Ebegümeci Özü yapılandırıcı özelliği ile saçlara hacim ve dayanıklılık katar.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.

Bu ürünü yeni kullanmaya başladım o yüzden herhangi tavsiyede bulunamayacağım  ama bu da bitkisel bir ürün ve kremsiz bir şampuan.indirimli hali 14 tlydi.

Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Maskesi

Yıpranmış saçlara son!
Yıpranmış ve kırılan saçlarınızı onarın, onlara sağlığını geri kazandırın!
Zengin besleyici Organik Jojoba ve Organik Karite Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. 
Haftada 2-3 kez yıkamadan sonra nemli saça 2 dk boyunca masaj yaparak uygulanmalıdır. Sonrasında durulanır. indirimli fiyatı 17 tl idi.



Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

Yoğun göz makyajını bile kolayca temizleyin!

En yoğun göz makyajını bile iz bırakmadan temizler.Suya dayanıklı makyajı kolayca temizlemek üzere formüle edilmiştir. 
Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajınızı temizlerken hassas göz çevrenizi yatıştırır ve rahatlatır 
Kullanmadan önce çalkalayınız. Pamuk yardımıyla uygulanır. Durulama gerektirmez.


Bu ürün yukarıda aldığım ürünlerden sonra hediye olarak verildi. belirli miktarda yapılan alışverişlerde göz makyajı temizleyici hediye ediliyormuş yani fiyatını bilmiyorum satın almadım. ama ürün çok güzel tek adımda makyajımı temizliyor ve gözlerimi yakmıyor.

Göz Altı ve Kusur Kapatıcı

Kusurları mükemmel kapatın!
Gül Özleriyle dolu bu yumuşak dokulu kapatıcı cildinizdeki küçük kusurları ve göz altı morluklarını ustalıkla gizler. Kolayca sürülür ve gün boyu cildinizde kalır.

...Ve dahası: Lipidik bariyeri güçlendiren Misk Gülü Yağı, ten rengini bütünleyen Şam Gülü Yaprakları, yatıştırıcı Şam Gülü Özsuyu ve yumuşatıcı Şam Gülü Yağı içerir.
Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.




bu ilk aldığım Yves Rocher ürünü zaten bu üründen çok memnun kaldığım için diğerlerinede aldım :) gercekten
harika bir kapatıcılık sağlıyor. ürünü fondöten sürmeden 
önce sadece kapatılması gereken sivilce olan yerlere 
fırça ile tampon hareketlerle uyguluyorum. üzerine tüm 
yüzüme fondötenimi uyguluyorum sonuç harika :))))


Hiç yorum yok: