24 Şubat 2014 Pazartesi

REYHOŞ'UMUN HEDİYESİ :))))

Çocukluk arkadaşım, kadim dostum reyhan'ı ziyarete gittim bir kaç günlüğüne hayatımdaki herseyim diyebileceğim bir insan!.. çok eğlendim harika vakit geçirdik tabi bunları bir ara yazarım :))


ama bugün bahsetmek istediğim konu bana aldığı tatlı mı tatlı bir o kadar da işlevsel ve çok işime yaramış olan bir hediye almış olması :))) gercekten hediyeye ba-yıl-dımmmmm sizlerede bahsetmek istiyorum...

 Bunun ne olduğunu bileniniz var mı?
 Ya da bir tahmini - fikri olan?


 Tamam tamam sizi çok bekletmeyeceğim bu bir çanta boyu kullan at tırnak törpüsü :))) fiyatını bilmiyorum ama gratis'ten almış. ambalajı gercekten çok sevimli içinde 5 adet törpü var. çoğunuzun başına gelmişir dışarıdayken o günlerce uzattığınız manikürlü ojeli güzelim tırnaklarınız hiç olmadık yerden kırılıverir. Kırılması bir yana bide sürekli heryere, herşeye takılır o kırılmış tırnak, tam bir eziyet olur işte o zaman. bu ürün o anda öyle bir işinize yarıyor ki anlatamam hem çirkin görüntüden kurtuluyorsunuz hem de bütün gün eziyet çekmemiş oluyorsunuz. ben iki tanesini kullandım bile bir törpü ile 3-4 tırnağınızı törpülüyebiliyorsunuz daha sonra üzerindeki zımpara bitiyor zaten törpülenmiyor tırnağınız, onu çöpe atabilirsiniz ve yenisini kulanmak için ambalajından koparabilirsiniz :)  Bitanem'e en sıkı dostuma REYHOŞ'uma burdan tekrar çok tşk ediyorum bayıldım gercekten çok beğendim bu hediyeyi :)))




Hiç yorum yok: