28 Mart 2014 Cuma

HARİKA BİR HABERİM VAR... :)

REAL TECHNİQUES FIRÇALAR ARTIK MİGROSLARDA SATIŞTA.....!!!



duyduk duymadık demeyin. bu fırsatı da sakın kaçırmayın derim daha önce makyaj fırçalarımla ilgili bi yazı paylaşmıştım hatırlarsanız. tabi onlar ilk aldığım fırçalar amatör zamanıma denk gelmişti ki ben o fırçalarımı hala kullanıyorum ve çok memnun kaldım :) ama real techniques fırçalar bi harikalar yüzünüze sürdüğünüz an o pürüzsüz ve yumuşak hissi yaşıyorsunuz ve makyajda profesyonel sonuç için kesinlikle tavsiye edebileceğim markalardan biri de real techniques dir.



                            (Fotoğraf twitter kullanıcısı olan @aybulamadmof kişisinden alıntıdır)

işte size bomba haberin devamı bu haberi alır almaz nedense içimi bir mutluluk kapladı. acaba mı derken araştırdım haber kesin şimdilik 5M migroslar da ama bu ay sonuna kadar tüm türkiyede ki migroslarda bu fırçaları bulabilecekmişiz. üstelik yurtdışında ki satış fiyatlarıyla aynı olması beni en sevindiren olaylardan bitanesi oldu diyebilirim. instagramda ki sitelerden alış veriş yapanlar bilir insanlara deli fiyatlara sattılar bu fırçaları hepsinden söz etmiyorum ama bazıları gercekten çok haksız kâr koydular tekli Expert Face fırçaya 60 tl dediler ki migrosta ki en ucuz fırça o! en azından onların rantını biraz olsun kırar die düşünüyorum buda beni ekstra mutlu ediyor.

Migrosun bu dev adamını tebrik eder ve kutlarım ayrıca böyle yeniliklerin kesinlikle devamını gelmeli die düşünüyorum. Türkiyenin tek drugstore'larıyız die dolaşan gratis ve watsons hala bunu beceremedi onlara da yazıklar olsun. Olsun ama kesin olmamakla birlikte yakında Watsons ve gratise de bu fırçalardan geleceği haberini aldım umarım kesinleşir :)

Bomba haberimizide patlattıktan sonra bu fırçalar hakkında bilmeyenler varsa die onlar için kısa kısa bilgiler vermek istiyorum hangi fırça ne işe yarar? nasıl kullanılır? gibi soruların cevaplarını merak ediyorsanız okumaya devam edin :)


öncelikle kendi fırçalarımdan bahsedeyim :)


bende sadece 2 adet yüz makyajı için kullanabileceğim  fırçası var ama o kadar memnun kaldım ki kesinlikle göz makyajı için olan fırçalarını da almak istiyorum. stippling brush fiyatı 34 tl. Powder brush fiyatı 41,50 tl idi.

isimlerinden de anlaşılacağı gibi stippling türçkeye ucu kesik fırça yada kesikli fırça olarak çevirebilirim sanırım bu fırça likit fondöten veya highlighter (likit olanları tabiii) sürerken kullanabilirsiniz diğeride pudra fırçası olarak kullanılıyor ikisi de harikalar temizliğini düzenli yaptığınız sürece ömür boyu kullanabilirsiniz kalitesi oldukça iyi diyebilirim.

               
             
bunlar da real techniques markasının diğer fırçaları
Blush brush allık fırçası

Buffıng brush bu fırça birçok işelm görebilir allık fondöten BB cream yada aydınlatıcı işlemi için kullanabilirsiniz.

Face Brush bu fırça, tüm ürünlerin kullanımı için idealdir. likit veya krem fondötenler veya allık ve pudra için de kullanabilirsiniz. İnce ve sık yapılı oval şeklinde ki bu fırçanın kullanımı da oldukça keyiflidir.

Setting brush Rotüş fırçası da diyebiliriz. özellikle aydınlatıcı uygulamak için bire bir. tabi ki allık uygulaması veya kontürleme yaparkende kullanılabilir.




BASE SHADOW BRUSH göz kapağına baz uygulamasında yada göz makyajında gölgeleme yaparken göz çukuruna uygulanan koyu renk farı uygularken bu fırçayı kullanabilirsiniz harika sonuçlar veriyor.

DELUXE CREASE bu bir blendır fırça yani, karıştırma fırçası göz çukurundaki farı karıştırıp dağıtma için göz kapağı üzerindeki iki renk farı birbirine karıştırıp arasında çok doğal geçişler olmasını sağlayabilirsiniz bu fırçayı aynı zamanda highliter yani aydınlatıcı sürerkende kullanabilirsiniz yapısı ve şekli nedeniyle bence çok işlevsel bir fırça.

PIXEL POINT EYELINER isminden de anlaşılabileceği gibi bu bir eyeliner fırçası ama sadece gel (jel) eyeliner ile birlikte kullanılabilir bir fırça likit eyelinerde kullanılan fırçalar gibi keçe uçlu değildir. genel olarak real techniques markasının bütün fırçaları sentetiktir ve bu da hayvan tüyünden yapılmadığı anlamına gelir.

ACCENT BRUSH bu fırçada çok fonksiyonlu fırçalardan alt kirpik diplerinize far uygulamasında göz pınarlarınıza aldınlatıcı veya kaş altlarınıza aydınlatıcı uygularken kullanabilceğiniz bir fırça.

BROW BRUSH kaş fırçası bu fırçanında birden çok alanda kullanım imkanı vardır. Özellikle kaşlarda çok doğal bir görüntü bıraktığını okumuştum. ama ben bu kesik uçlu eyeliner fırçalarını en çok gel(jel) eyeliner sürerken kullanıyorum ve mükemmel sonuç alıyorum istediğim incelikte veya kalınlıkta dümdüz harika bir çizgi çekiyorum. Kaşlarınızı boyarken yada eyeliner çekerken bu fırçayı kullanabilirsiniz. bende real techniques in bu fırçaları yok henüz malesef. bu fırçayı da denemek istiyorum en kısa zaman da almayı düşünüyorum. Bu markanın kullandığım diğer fırçaları bana çok iyi referans olduğu için eminim ki bu fırçalar da en az onlar kadar iyidir. O yüzden içim rahat bir şekilde tavsiye edebilirim

Benden şimdilik bu kadar umarım yarımdıcı olmuştur yazdıklarım, merak ettiğiniz bir konu olduğunda lütfen yazın sizin için araştırıp keyifle yazabilirim:))))









Hiç yorum yok: