5 Mart 2014 Çarşamba

MART AYI VANİLYA KUTUSU :)))

VANİLYA CLUB BU AY Kİ KUTUMU GÖDERDİ..


Mart ayı vanilya kutum aynı zaman son vanilya kutusu oluyor. deneme amaçlı sadece 3 aylık vanilya kutusu almıştım içim rahat bi şekilde söyleyebilirim ki gerçekten harika ürünler geldi hepsinden çok memnun kaldım. Hadi gelin birlikte bakalım bu ay ki ürünler nelermiş....




Bu ayki kutuda hemen hemen çoğu ürünün orjinal boyu geldi diyeblirim orjinal boy geldiğinde daha bi mutlu oluyorum :)) LCN'nin hem allık, hem pudra hemde göz farı olarakta kullanabileceğiniz bir bronzer, Gorgeous marka yüz kremi, Mustika Ratu marka nemlendirici ve tonik, L'occitane marka sabun, Karma banyo köpüğü ile 6 adet ürün geldi.


Seneler önce prenses Diana için yaratılan karışım: katolog da yazan en kaliteli bitkisel yağları ve meyve özlerini içerir. ciltta mat görünüm sağlar, kırışıklıkları giderir, karma ciltler için en mükemmel nemlendirici olduğu yazıyor.

Benim cildimde karma bir cilt olduğu için ürünü merakla hemen denedim. Az bile söylemişler diyebilirim. mükemmel bir nemlendirici kesinlikle yağlı bir his ve görüntü bırakmıyor anında emiliyor ve yumuşacık bir cilt elde ediyorsunuz ben bu ürünü çok kısa sürede bitirecekmişim gibi hissediyorum



MUSTİKA RATU KARMA CİLTLER İÇİN SALATALIK ÖZLÜ TONİK VE TEMİZLEME SÜTÜ

Tazeleyici Tonik:
Salatalık özü aroması ile A,E,F ve H vitaminlerini içerir. Cildi tazeleyip yüz ve boyun bölgesinde nemlendirici özelliği vardır. Bu ürünü de denedim kullandığınız andan itibaren cildinizin ferahladığını ve nefes aldığını hissedebiliyorsunuz derinlemesine bir temizlik sağlıyor benim gibi fresh kokuları seviyorsanız bunun kokusuna da bayılacaksınız.

Temizleme Sütü:
Salatalık özü ferahlık, E vitamini ise antioksidan özelliği vermektedir. Yağı ve kiri kaldırmak için kullanılır, kozmetik kalıntılarını ortadan kaldırır. önce parmaklarınızla dairesel hareketlerle yüzünüze sürüyorsunuz bir kaç dk yüzünüze işlemesini bekliyorsunuz tüm yüze işledikten sonra bir pamuk veya bez yardımıyla yukarı doğru siliyorsunuz. sonuç tertemiz ve yumuşacık bir cilt.






           L'OCCITANE EN PROVENCE
           %100 doğal shea sütlü sabun
L'occitane Shea yağı ile tanınmaktadır ve 20 yılı aşkın bir süredir karite yağı ürünleri üretmektedir. Bu yağı Afrika'da Burkina Faso'dan temin ederek vücut,saç,cilt bakımı gibi ürünlerde kullanıyor. Karita yemişi hasat edildikten sonra cilt için birçok fayda-koruyucu, besleyici, nemlendirici, yatıştırıcı, rahatlatıcı, yenileyici taşıyan zengin bir bitki yağı elde edilmek üzere ezilir.buraya kadar olan kısmı katalog da yazanlardı. şimdi ise kendi deneyimimi paylaşıcağım kokusu bir harika ama yüzünüzü sabunlarken iyi fakat durularken ve sonrasında kuruluk hissi bıraktı bende o yuzden pek sevmedim klasik beyaz sabun gibi... Dove sabun kullananlar bilir durularken ve sonrasndada o kuru hissini yaşamazsınız kesinlikle bu öle bi sabun değil standart sabunlar gibi.






LCN- Skin Perfection Bronzing:

bu markanın daha önce göz farını demene fırsatım olmuş gayet güzel kaliteli bir marka ben çok memnun kaldım bu üründe çok amaçlı bir ürün ister bronz pudra, allık, göz farı olarak yada bronzer olarak gölgelendirme amaçlı kullanabilirsiniz teninize uyum sağlayan hafif parıltılı renkleri harika bir görünüm sağlıyor.

KARMA BANYO KÖPÜĞÜ:
Kutu ilk geldiğinde bu kağıda sarılmış şeyin ne olduğunu çok merak ettim ve ilk olarak onu açtım. İçinden çıkan ürünü görünce daha bi şaşırdım ne olduğunu anlayamamıştım baharatlı portakallı bir kokusu vardı sonra katalogdan açıp baktım bu bir banyo köpüğüymüş. banyonuzun içine rendeleyip suyu açmanız yeterli muhteşem kokular ve köpükler banyonuzu keyifli hale getiriyor





























Hiç yorum yok: