25 Şubat 2014 Salı

ASALETİN RENGİ BORDO!..

2013 SEZONUNUN EN TREND RENGİ VE VAZGEÇİLMEZLERİNDEN OLAN BORDO..

 Bordo bu sene tüm markaların koleksiyonlarında yerini aldı. ceket, pantolon, etek, elbise, kazak ve aksesuar gibi deri parçalar da da bordo rengin kullanımı çok yaygındı bu sezon.. (benimde bayıla bayıla giydiğim bir kaç parça bordo renk kıyafet dolabımda yerini aldı çoktan :))


Gri, siyah,ekru ve kamel renkleri ile rahatlıkla kombinleyebilirsiniz hem şık, hemde spor kıyafetlerinizde tercih edebileceğiniz bu sezonun moda rengi "bordo" yu sizler için inceledim :))


ilk olarak pantolonlarla başlamak istiyorum kışın vazgecilmezleri dar paça cigarette pantolonlar ve taytlar  ben bütün kış üzerimden çıkarmıyorum diyebilirm :) salaş kazaklarla kombinleyebileceğiniz bordo pantolonları tercih edebilirsiniz. altına da bootieleriniz, oxfordlarınızla veya ugglarınızla kombinleyebilirsiniz bence harika olacaktır.

resimdeki kombinler gibi kot gömlek, ekru bluzlar yada gri triko kazaklarla kombinleyebilirsiniz.


Kışın vazgeçilmezi kazaklarla devam ediyoruz. ben kışın tayt üzerine bol salaş kazaklar giymeyi çok seviyorum ama mini etekler yada uzun etekler üzerinde de omzu düşük salaş kazakların çok şık durduğunu düşünüyorum pantolon yada etek tercihiniz ne olursa olsun üzerine bordo salaş kazakla kombin yapabilirsiniz :))


burada da borda rengin farklı aksesuar ve kıyafetlerde kullanıldığını görüyoruz tercihiniz hangisi? ben hepsine bayıldımmmmmmmm :) 


Kaban ve ceketleri unutmamak lazım kışın aslında ne giyersek giyelim en çok görünen kıyafetimiz üzerimize giydiğimiz kaban, mont veya ceketlerimizdir. bordo rengini seviyorsanız kabanlarınızda veya ceketlerinizde de bu rengi tercih edebilirsiniz :)


                 Eğer ben kıyafetlerimde bu rengi kullanmak istemiyorum diyorsanız işte size birbirinden şık bordo çantalar :) bence hepsi birbirinden şık siz ne dersiniz? bu sezonun trend rengi olan bordoyu kıyafetlerde kullanmak zorunda değilsiniz ayakkabı veya çantalarınızda da kullanabilirsiniz son olarak bu kadar örnek kombine rağmen ben hala bu rengi nasıl kombinleyeceğimi bilmiyorum diyorsanız, benim elimden gelen birşey kalmadı çare sizsiniz :))


Hiç yorum yok: