18 Şubat 2014 Salı

ŞUBAT AYI VANİLYA KUTUSU :)

                                       
                                                ŞUBAT AYI VANİLYA KUTUSU :)


Şubat ayı kutusunda Nuxe, LCN,  Dahlia Noir, Sweezer markalarının ürünleri çıktı bu kutuda renkli kozmetiklerden çok kişisel bakım ürünleri gelmiş ürünleri keyifle denedim :)




deneyimlerimi paylaşmaya Nuxe ürünleri ile başlıyorum Nuxe Body vücut peelingi deneme boyu geldi gercekten harika bir ürün kokusuda çok güzel hindistan cevizini andıran bir kokusu var rengi süt kahve tonlarında ve içinde koyu kahve tanecikler var cildi çok güzel nemlendiriyo yumuşacık yapıyo ve ölü hücrelerden arındırıyor..



Nuxe ürünlerinden devam ediyoruz bu ürüne ba-yıl-dımmmm :) E vitaminli besleyici özelliği bulunan yüz. vücut ve saçlarınızda kullanabileceğiniz bitkisel bakım yağları. kokuları harkika parfüm gibi kokuyolar kahve tonlarında olan simli vücut yağı altın simler var içerisinde fakat vücudunuza sürdüğünüzde öle çok belli olmuo teninize cok hafif bir ışıltı veriyo spot ışıklarının altında veya güneşe çıktığınzda cildiniz harika görünüyo:) yazın plajda severek kullanabileceğim bir ürün simsiz renk olanı saç uçlarıma ve boynuma sürdüm gercekten cok fresh bir kokusu var rüzgar estikçe burnuma kokusu geldi ve bayıldım bu ürünü sık sık kullanıyorum buda favori ürünlerim arasında yerini aldı :)



Dahlia Noir parfümün deneme boyu kokusunu sevdim çok ağır meyveli yada şekerli çiçeksi bi kokusu yok daha ferah fresh bi koku tam bir fransız parfümü diyebilirim :)




Paslanmaz medikal çelikten üretilen Rubis marka cımbız fena değil pratik ve eli yorumuyor. çok fazla anlatabileceiğim bir özelliği yok :)



Son olarak LCN marka ikili göz farı parlak açık mavi ve denizci mavisi renklerinde gelmiş kalıcı ve besleyeci özellikleri olan bu göz farıda çok hoş :)


Şubat ayı vanilya kutusu ürünlerini sizlerle paylaştım umarım beğenmişsinizdir :) bugüne kadar gelmiş olan bütün vanilya cluba ürünlerimi son bi fotoğrafta paylaşmak istiyorum :)



Hiç yorum yok: