19 Şubat 2014 Çarşamba

OCAK AYI VANİLYA CLUB KUTUSU :)

                                  OCAK AYI VANİLYA CLUB KUTUSU :)


İlk vanilya club deneyimimi paylaşmak istiyorum sizlerle :) vanilya club aylık 35 tl ye içi kozmetik ürünleriyle dolu bir kutu. kutunun içerisinde çok güzel markaların hem deneme boyları hemde tam boyları çıkabilyor. :))




Ocak ayı kutusunda alessandro markasının 1 adet ruju, 1 adet parlatıcısı, 1 adet dudak kalemi, 1 adet ojesi ve hello kitty yara bantları çıktı :)




alessandro kırmızı ruj: resimde gördüğünüz gibi kapağıda minik bir aynası var. rengi dokusu harika ben çok beğendim :) kalıcılığıda çok iyi favori rujlarım arasında yerini aldı.


alessandro simli parlatıcı: bununda minik aynası gövdesinde cantanızda ekstradan ayna taşımanıza gerek kalmayan ürünlerden biri :) simli ürünleri pek sevmememe rağmen bunu sevdim çok simli durmuyo dudağınızda ve diğer parlatıcılar gibi çok yağlı bir görüntüsü yok daha naturel bir ıslak dudak görüntüsü veriyo gece makyajlarımda kullandığım bir ürün..




alessandro dudak kalemi:  işte bu ürüne bayıldımmmmmmm :) özellikle rengine dudak renginde olması ve natürel bir görüntü sağlaması sebebiyle her gün kullandığım bir ürün ve kalıcılığı harika kolay kolay çıkmıyor. dudak çizgisini belirginleştirebilir yada daha dolgun dudaklar elde etmek için kontür yapabilrsiniz buda favori ürünlerim arasında yerini aldı ..


alessandro oje: her kızın sevdiği renk "pembe". rengi gerçekten çok tatlı, ürün de çok güzel standart bir oje ekstra anlatabileceğim bir özelliği yok diğer markaların ojeleri gibi ama rengini çok sevdim yazın bol bol kullanabilirim :) bu arada ojenin fiyatları 30 tl civarı yalnızca ojeyi almış olsanız kutu fiyatına..



Veeeeee son olarak hello kitty yara bantları :) çok sevimli görünmeleri dışında çokta kullanmayı tercih edebileceğim bir ürün değil ama hediye olarak verebilirim :)

Bu ay ki ve ilk vanilya kutu deneyimimi paylaştım umarım beğenmişsinizdir. paylaşmamı istediğiniz bir konu varsa msjlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok: