5 Mart 2014 Çarşamba

TIRNAKLAR RENKLENSİN.. :))

YENİ KEŞFETTİĞİM MARKA RAPSODİ...                                                                                        



Yeni keşfim olan "RAPSODİ" marka ojeleri çok sevdim. İlk gördüğümde renklerine hayran kaldım daha sonra türk markası olduğunu öğrenince daha bi sevdim :))) öncelikle bi flormar bi gabrini oje ne kadar iyise "RAPSODİ" de o kadar iyi arkadaşlar fırçası, tırnağa sürülüşü, kalıcılığı ve renk seçenekleriyle kesinlikle teecih edebileceğim bir marka...



     Öncelikli olarak aldığım renklerden bahsetmek istiyorum. soldaki resimde gördüğünüz gibi vazgecilmezim olan pembe tonları, pudra pembe, çingene pembesi ve koyu (bordomsu) pembe olmak üzere 3 farklı tonda pembe oje aldım bunlar rapsodinin multivitamin serisinde olan ojeler, numaraları;
pudra pembe :    307
çingene pembe :  312
koyu pembe     :  328




Sağ tarafta gördüğünüz ojeler ise bu kış'ın en moda
renkleri kıyafet, çanta ve aksesuarlar da sıklıkla
gördüğümüz, bütün markaların koleksiyonlarında yerverdiği koyu yeşil, asker yeşili ve çakıl taşı (gri)
renkleri benim de kıyafetlerimde, aksesuarlarımda
severek kullandığım renklerden. EEE hal böle
olunca tabi renkli kozmetiklerimde de en sevdiğim
renkleri tercih ediyorum :) yine bunlarda rapsodi'nin
multivitamin serisinden sectiğim renkler...

numaraları: koyu yeşil      :  350
                 asker yeşili     :  349
                 çakıl taşı (gri) :  332




          Son olarak iki oje kaldı bahsetmem gereken mint yeşili ve beyaz :))) yazın favori renklerinden olan benimde en sevdiğim renk olan mint yeşilini, kıyafetlerimde canta ve ayakkabılarımda kullanmaya bayılıyorum. ayrıca beyaz renkle uyumu da bir harika :)))  yine rapsodi'nin multivitamin serisinden seçtiğim renklerden...

numaraları;  mint yeşili  :  338
                   beyaz        :  302


DENEYİMLERİM                                                                                                                                  

Şişede çok sevimli duruyorlar peki ya tırnaklarda? işte size denediğim bir kaç rengi paylaşmak istiyorum ben hepsini çoooooooook beğendim bu arada fiyatlarından hiç bahsetmedim piyasada en uygun oje fiyatı diyebilirim tanesini  1TL' ye aldım.












Aldıklarımın hepsi rapsodi'nin "multivitamin"
serisinden bir de "pacific" serisi var onlarıda çok merak ediyorum harika renkleri var en kısa zamanda pasific serisinde de bir kaç adet trend renklerde oje alıp deneyeceğim..









SON OLARAK RAPSODİ PACİFİC NAİLPOLİSH SERİSİNDEN BİR GÖRSEL PAYLAŞARAK BİTİRİYORUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZİDİR... :)))




Hiç yorum yok: